Hyundai in Rimac razvijata hibridnega športnika na vodikov pogon
Hyundai v sodelovanju s hrvaškim Rimacem predstavlja divji koncept vodikovega priključnega hibrida s 670 konjskimi močmi.
Odpri galerijo
Hyundai in Rimac sta načrte za skupni razvoj športnega avtomobila napovedala že v letu 2019, zdaj pa so znane prve podrobnosti o projektu. Napoved skupnega projekta je sovpadala z nakupom lastniškega deleža v družbi Rimac s strani skupine Hyundai Motor Group, ki je zdaj 12-odstoten.
Kljub digitalni kamuflaži je koncept Vision FK zelo podoben Kiinemu Stingerju. Pod pločevino se skriva 500-kilovatni dvovaljni pogonski sklop z dvema motorjema, kar predstavlja približno 670 konjskih moči. Če je moč obeh motorjev na zadnjih kolesih pravilno usmerjena, naj bi Vision FK pospešil do 100 kilometrov na uro v manj kot štirih sekundah.
Pogonski sklop je bil izdelan v sodelovanju s hrvaškim podjetjem Rimac Automobili. Hyundai je pred nekaj leti v družbo Rimac vložil približno 76 milijonov evrov, zato sodelovanje ne preseneča.
Domet vožnje poveča sklop gorivnih celic, kar deluje kot generator na poti in polni baterije, dokler je v obeh rezervoarjih vodik. Z napolnjenimi baterijami in polnimi rezervoarji bo koncept Vision FK prevozil približno 600 km, preden se bo moral ustaviti. Domet vožnje sicer v primerjavi z današnjimi najboljšimi električnimi vozili ni noben presežek, vendar traja polnjenje le pet minut. To je približno toliko kot pri običajnem avtomobilu.
Vozilo je sicer še v konceptualni fazi in Hyundai še ni potrdil, ali bo Vision FK sploh prišel na ceste. Čeprav tega hibridnega športnika morda ne bo mogoče kupiti pri lokalnem prodajalcu avtomobilov, pa Hyundai namerava ponuditi več cenovno dostopnih vozil s tehnologijo vodikovih gorivnih celic do konca tega desetletja.
Koncept Vision FK
V nedavno objavljenem Hyundaievem načrtu Hydrogen Vision 2040 se veliko govori o popolni preusmeritvi njihovega voznega parka na tehnologijo vodikovih gorivnih celic. Hyundai je pozornost pritegnil s konceptom Vision FK. Gre za 670-konjski priključni hibridni športni avtomobil na vodikove gorivne celice, navaja spletna stran CNET.
Kljub digitalni kamuflaži je koncept Vision FK zelo podoben Kiinemu Stingerju. Pod pločevino se skriva 500-kilovatni dvovaljni pogonski sklop z dvema motorjema, kar predstavlja približno 670 konjskih moči. Če je moč obeh motorjev na zadnjih kolesih pravilno usmerjena, naj bi Vision FK pospešil do 100 kilometrov na uro v manj kot štirih sekundah.
Pogonski sklop je bil izdelan v sodelovanju s hrvaškim podjetjem Rimac Automobili. Hyundai je pred nekaj leti v družbo Rimac vložil približno 76 milijonov evrov, zato sodelovanje ne preseneča.
Doseg do 600 kilometrov
Električni pogonski sklop napaja priključni hibridni sistem na vodikove gorivne celice. Zdi se, da temelji na Hyundaievem novem sistemu gorivnih celic tretje generacije, ki je povezan z velikim paketom priključnih baterij, piše CNET. Kot vsak priključni hibrid se lahko tudi Vision FK priključi na električno omrežje in polni baterijo za vožnjo na čisto električno energijo.
Domet vožnje poveča sklop gorivnih celic, kar deluje kot generator na poti in polni baterije, dokler je v obeh rezervoarjih vodik. Z napolnjenimi baterijami in polnimi rezervoarji bo koncept Vision FK prevozil približno 600 km, preden se bo moral ustaviti. Domet vožnje sicer v primerjavi z današnjimi najboljšimi električnimi vozili ni noben presežek, vendar traja polnjenje le pet minut. To je približno toliko kot pri običajnem avtomobilu.
Vozilo je sicer še v konceptualni fazi in Hyundai še ni potrdil, ali bo Vision FK sploh prišel na ceste. Čeprav tega hibridnega športnika morda ne bo mogoče kupiti pri lokalnem prodajalcu avtomobilov, pa Hyundai namerava ponuditi več cenovno dostopnih vozil s tehnologijo vodikovih gorivnih celic do konca tega desetletja.
Več iz rubrike
Bližje Evropi, še bližje Balkanu
Analiza 20 letnega članstva v EU pokaže, da naša država ni izkoristila priložnosti, ki jih dajejo enotni evropski trg in evropske inštitucije.
Ob točnosti je nujna tudi povezljivost meritev
Uporabniki vse bolj pričakujejo, da bi sistemi različnih proizvajalcev postali interoperabilni, so prepričani v Dewesoftu.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Trikrat uspešno do evropskega denarja, v petih letih več kot podvojili prihodke
AKTUALNO
Bližje Evropi, še bližje Balkanu
AKTUALNO
Strošek dela na uro je v Sloveniji šest evrov pod povprečjem EU
AKTUALNO
Podjetja pogrešajo spodbude za udeležbo pri dobičku in notranje lastništvo
AKTUALNO