Heineken z 10,6-odstotnim skokom dobička
Heineken je prodajo piva globalno v obravnavanem obdobju na letni ravni okrepil za zgolj 0,6 odstotka, zneska prihodkov pa ni sporočil. Detajlna poslovna poročila namreč objavlja le za polletje in celotno leto.
Prodaja piva je med januarjem in koncem marca močna ostala predvsem v Aziji, kjer se je v letni primerjavi okrepila za 5,4 odstotka, medtem ko je bila rast v Afriki, na Bližnjem vzhodu in v Vzhodni Evropi zaradi zahtevnih tržnih pogojev najbolj skromna, in sicer 0,4-odstotna. v Severni in Južni Ameriki so prihodki porasli za 0,7 odstotka, v Evropi pa za 0,5 odstotka.
Kot je ob tej priložnosti poudaril glavni izvršni direktor pivovarskega velikana Jean-Francois van Boxmeer, so v prvih treh mesecih tega leta poslovali v skladu s pričakovanji.
Heineken je drugi največji pivovar na svetu, večji je le globalni Anheuser-Busch InBev s sedežem v Belgiji. Ustanovljen je bil v 19. stoletju. Po svetu proizvaja in prodaja več kot 250 znamk piva, med njimi tudi Laško in Union. Skupaj zaposluje 73.500 ljudi.
Več iz rubrike
Evropa opušča industrijo, opozarja gospodarstvo
Preprostih rešitev za vse ni, dražji plin ogroža evropsko energetsko intenzivno industrijo, ta pa oživlja v ZDA.
Za razvitejšimi zaostajamo zaradi prenizke dodane vrednosti v industriji
Predelovalne dejavnosti so v lanskih težjih energetskih razmerah ustvarile 12 odstotkov nižji neto dobiček in imele realno nižjo dodano vrednost na zaposlenega.