Heineken v prvem polletju ustvaril 871 milijonov evrov čistega dobička
"V prvi polovici leta smo ustvarili močne rezultate, ki so bili dobri v vseh štirih regijah, zaradi česar smo povečali prodajo, prihodke in dobiček," je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP zapisal izvršni direktor pivovarskega velikana Jean-Francois van Boxmeer.
Prihodke od prodaje so v primerjavi z enakim obdobjem lani okrepili za 3,8 odstotka na 10,47 milijarde evrov. Prihodke so opazneje okrepili predvsem v Evropi, kjer jim je koristilo predvsem toplejše vreme, ki je krepilo žejo in povpraševanje po pivu. Rezultati so bili boljši predvsem v Španiji, na Nizozemskem, Poljskem in v Avstriji.
V Heinekenu so zadovoljni tudi s prodajo nove znamke brezalkoholnega piva 0.0, ki se je po njihovih ocenah dobro prijela med potrošniki.
Heineken je drugi največji pivovar na svetu, večji je le globalni Anheuser-Busch InBev s sedežem v Belgiji. Ustanovljen je bil v 19. stoletju. Po svetu proizvaja in prodaja več kot 250 znamk piva, med njimi tudi Laško in Union. Skupaj zaposluje več kot 80.000 ljudi.
Več iz rubrike
Evropa opušča industrijo, opozarja gospodarstvo
Preprostih rešitev za vse ni, dražji plin ogroža evropsko energetsko intenzivno industrijo, ta pa oživlja v ZDA.
Za razvitejšimi zaostajamo zaradi prenizke dodane vrednosti v industriji
Predelovalne dejavnosti so v lanskih težjih energetskih razmerah ustvarile 12 odstotkov nižji neto dobiček in imele realno nižjo dodano vrednost na zaposlenega.