Heineken raste ali velikonočno povečanje povpraševanja po pivu
Nizozemski pivovarski velikan Heineken je v prvem četrtletju ustvaril 299 milijonov evrov čistega dobička, kar je 15 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Velika noč je namreč praznik, ob katerem se tradicionalno poveča povpraševanje po pivu, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Odpri galerijo
"Leto smo začeli pozitivno s količinsko rastjo v vseh regijah kljub pozni veliki noči," je ob tem dejal glavni izvršni direktor družbe Heineken Jean-Francois van Boxmeer.
Prodaja piva se je sicer v vseh regijah na letni ravni povečala za 4,3 odstotka.
Heineken, drugi največji pivovar na svetu, ki ima v lasti tudi Pivovarno Laško Union, je v prvem trimesečju zabeležil 8,3-odstotno rast prodaje osrednje blagovne znamke Heineken. Še posebej se je dobro osrednja blagovna znamka prodajala v Afriki, Bližnjem vzhodu ter Severni in Južni Ameriki, kjer so zabeležili dvomestno rast.
Heineken ima okoli 80.000 zaposlenih v 70 državah po svetu, v svojem portfelju pa ponuja več kot 250 blagovnih znamk.
Prodaja piva se je sicer v vseh regijah na letni ravni povečala za 4,3 odstotka.
Heineken, drugi največji pivovar na svetu, ki ima v lasti tudi Pivovarno Laško Union, je v prvem trimesečju zabeležil 8,3-odstotno rast prodaje osrednje blagovne znamke Heineken. Še posebej se je dobro osrednja blagovna znamka prodajala v Afriki, Bližnjem vzhodu ter Severni in Južni Ameriki, kjer so zabeležili dvomestno rast.
Heineken ima okoli 80.000 zaposlenih v 70 državah po svetu, v svojem portfelju pa ponuja več kot 250 blagovnih znamk.
Več iz rubrike
ECB tokrat pričakovano brez sprememb obrestnih mer
Evrska denarna oblast ugotavlja, da se inflacija umirja, cenovni pritiski pa so še močni pri storitvah. O obrestnih merah bodo spet odločali junija.
Sezona lova na dividende
Družbe prve borzne kotacije bodo letos za dividende razdelile več kot polovico lanskih dobičkov.