H&M v zapiranje trgovin zaradi večje spletne prodaje
Po pojasnilih glavnega izvršnega direktorja H&M Karl-Johana Perssona na področju spletne prodaje beležijo dobre rezultate, medtem ko prodaja v fizičnih trgovinah upada.
"Da bi se hitreje odzvali na spremembe navad potrošnikov smo se odločili za transformacijo naše poti," je pojasnil. Zaradi optimizacije poslovanja bodo zaprli nekatere trgovine, vendar pa švedski tekstilni velikan ni navedel, katerih.
Spletna prodaja sicer trenutno predstavlja okrog 30 odstotkov vseh prihodkov švedskega tekstilnega velikana, prvi mož družbe pa pričakuje, da se bo vsako leto okrepila za 25 odstotkov.
Skupina H&M, pod okriljem katere so tudi znamke COS, Monki in Weekday, ima sicer po svetu 4553 trgovin.
Več iz rubrike
Poziv, naj EU poskrbi za nadaljevanje dobav prek Ukrajine
Ves čas je plin tekel prek Ukrajine, letos pa se izteče pogodba za tranzit, kar ogroža gospodarstvo v srednji Evropi.
Strošek dela na uro je v Sloveniji šest evrov pod povprečjem EU
Stroški dela, preračunani na opravljeno delovno uro, so se v enem letu v Evropski uniji povečali za 5,3 odstotka na 31,8 evra.