BMW vse stavi na električne konjičke
Tovarna BMW v Dingolfingu ob prehodu na električno mobilnost načrtuje velike spremembe.
Odpri galerijo
BMW Dingolfing izdeluje visokonapetostne baterije in module za BMW i3 od leta 2013. Leto kasneje so začeli proizvodnjo električnih motorjev in hibridnih sistemov.
Trenutno je v centru za proizvodnjo električnih motorjev zaposlenih 1400 ljudi, Dingolfing pa jih v prihodnosti namerava zaposliti še vsaj 500. Od leta 2015 so se načrti BMW-ja povečali za 50 odstotkov, zato nameravajo leta 2022 proizvodnjo električnih avtomobilov povečati na pol milijarde letno.
BMW je nedavno navdušil vse oboževalce, saj je končno razvil športno električno limuzino i4. Avto je bil predstavljen v začetku tega meseca, poznavalci pa pravijo, da bo zlahka konkuriral Tesli model 3. Na zunaj je avto sicer zelo podoben seriji 4, vendar pa z določenimi tehničnimi specifikacijami in unikatnimi poudarki jasno pove, da gre za električni avtomobil.
Nekateri oboževalci niso navdušeni, da ima i4 enako masko kot serija 4, M4 in M3. Vendar poznavalci poudarjajo, da pri novi električni limuzini pravzaprav ne gre za klasično masko, ampak za tako imenovano inteligenčno ploščo. V njej se namreč skrivajo senzorji vseh pripomočkov za avtonomno vožnjo.
Oboževalci so razočarani, saj je notranjost konceptnega avtomobila obljubljala futurističen videz, dejanska notranjost pa je veliko bolj dolgočasna. Sama kabina je zelo podobna katerikoli seriji 3 ali seriji 4. Voznikov zaslon s futurističnimi grafikami in prenovljenim sistemom menijev ponuja dodatno funkcionalnost, še posebej z dodanim Apple in Google Maps, vendar pa oboževalce najbolj prepriča posodobljen iDrive sistem.
BMW i4 naj bi bil na voljo v dveh različicah. BMW i4 M50 bo, po besedah poznavalcev podoben M4 Gran Coupe, medtem ko bo BMW i4 eDrive40 enakovreden BMW M440i. M50 bo dosegel hitrost od 0 do 100 km/h v 3,9 sekunde, eDrive 40 pa v približno 5,7 sekunde.
V tovarni Dingolfing je proizvodnja pete generacije BMW eDrive, ki je uporabljen v iX3. Po poročanju portala BMW BLOG, bo v bistveno večjem številu kmalu nameščena tudi v i4 in iX. Povpraševanje po elektrificiranih BMW-jih zelo narašča, zato bo BMW Group v proizvodnjo v Dingolfingu investiral 500 milijonov. Z naložbami v ostale proizvodnje (Liepzig, Regensburg in Steyr) bo BMW porabil skoraj 800 milijonov.
BMW Group je vse večje povpraševanje po električnih avtomobilih vzela resno. Pravijo, da bodo tako do leta 2023 povsem pripravljeni na prepoved vozil z notranjim zgorevanjem, ki se obeta na nekaterih trgih.
Povečali bodo število zaposlenih
Trenutno je v centru za proizvodnjo električnih motorjev zaposlenih 1400 ljudi, Dingolfing pa jih v prihodnosti namerava zaposliti še vsaj 500. Od leta 2015 so se načrti BMW-ja povečali za 50 odstotkov, zato nameravajo leta 2022 proizvodnjo električnih avtomobilov povečati na pol milijarde letno.
Limuzina i4 konkurenca Tesli
BMW je nedavno navdušil vse oboževalce, saj je končno razvil športno električno limuzino i4. Avto je bil predstavljen v začetku tega meseca, poznavalci pa pravijo, da bo zlahka konkuriral Tesli model 3. Na zunaj je avto sicer zelo podoben seriji 4, vendar pa z določenimi tehničnimi specifikacijami in unikatnimi poudarki jasno pove, da gre za električni avtomobil.
Maska je pravzaprav inteligenčna plošča
Nekateri oboževalci niso navdušeni, da ima i4 enako masko kot serija 4, M4 in M3. Vendar poznavalci poudarjajo, da pri novi električni limuzini pravzaprav ne gre za klasično masko, ampak za tako imenovano inteligenčno ploščo. V njej se namreč skrivajo senzorji vseh pripomočkov za avtonomno vožnjo.
Notranjost je razočarala
Oboževalci so razočarani, saj je notranjost konceptnega avtomobila obljubljala futurističen videz, dejanska notranjost pa je veliko bolj dolgočasna. Sama kabina je zelo podobna katerikoli seriji 3 ali seriji 4. Voznikov zaslon s futurističnimi grafikami in prenovljenim sistemom menijev ponuja dodatno funkcionalnost, še posebej z dodanim Apple in Google Maps, vendar pa oboževalce najbolj prepriča posodobljen iDrive sistem.
Dve različici
BMW i4 naj bi bil na voljo v dveh različicah. BMW i4 M50 bo, po besedah poznavalcev podoben M4 Gran Coupe, medtem ko bo BMW i4 eDrive40 enakovreden BMW M440i. M50 bo dosegel hitrost od 0 do 100 km/h v 3,9 sekunde, eDrive 40 pa v približno 5,7 sekunde.
Dodatne naložbe
V tovarni Dingolfing je proizvodnja pete generacije BMW eDrive, ki je uporabljen v iX3. Po poročanju portala BMW BLOG, bo v bistveno večjem številu kmalu nameščena tudi v i4 in iX. Povpraševanje po elektrificiranih BMW-jih zelo narašča, zato bo BMW Group v proizvodnjo v Dingolfingu investiral 500 milijonov. Z naložbami v ostale proizvodnje (Liepzig, Regensburg in Steyr) bo BMW porabil skoraj 800 milijonov.
BMW Group je vse večje povpraševanje po električnih avtomobilih vzela resno. Pravijo, da bodo tako do leta 2023 povsem pripravljeni na prepoved vozil z notranjim zgorevanjem, ki se obeta na nekaterih trgih.
Več iz rubrike
ECB tokrat pričakovano brez sprememb obrestnih mer
Evrska denarna oblast ugotavlja, da se inflacija umirja, cenovni pritiski pa so še močni pri storitvah. O obrestnih merah bodo spet odločali junija.
Sezona lova na dividende
Družbe prve borzne kotacije bodo letos za dividende razdelile več kot polovico lanskih dobičkov.