Airbus, Siemens in Rolls-Royce v razvoj hibridnega letala
Kot je pred dnevi poročala nemška tiskovna agencija dpa, ki se sklicuje na skupno sporočilo za javnost treh družb, gre za prilagojeno različico štirimotornega reaktivnega potniškega letala british aerospace 146. Namesto dveh običajnih motorjev bi nanj namestili dva električna z močjo dveh megavatov.
Družbe so projekt, poimenovan E-Fan X, utemeljile z besedami, da ciljev EU ne bo mogoče uresničiti s tehnologijami, ki jih poznamo danes. "E-Fan X je pomemben naslednji korak na poti do uresničitve cilja - električnega poleta v bližnji prihodnosti," je dejal Airbusov glavni tehnični direktor Paul Eremenko.
Napovedal je, da bodo v postopku razvoja združili pretekle izkušnje in nova dognanja, do katerih so oziroma bodo njihovi inženirji prišli s pomočjo napredne pametne tehnologije.
Več iz rubrike
Evropa opušča industrijo, opozarja gospodarstvo
Preprostih rešitev za vse ni, dražji plin ogroža evropsko energetsko intenzivno industrijo, ta pa oživlja v ZDA.
Za razvitejšimi zaostajamo zaradi prenizke dodane vrednosti v industriji
Predelovalne dejavnosti so v lanskih težjih energetskih razmerah ustvarile 12 odstotkov nižji neto dobiček in imele realno nižjo dodano vrednost na zaposlenega.