23-odstotni padec prodaje avtomobilov v EU
Medtem ko je bila prodaja avtomobilov vse letošnje leto boljša v primerjavi z lanskim , se je septembra zgodil nenavaden padec, ki so ga občutili tudi slovenski prodajalci avtomobilov. Pri nas je prodaja padla za dobrih 7 odstotkov, medtem ko je povprečno v EU padla za kar 23 odstotkov. Največji padec so občutili naši severni sosedi Avstrijci, kjer je padla za 41 odstotkov in na Švedskem (39 odstotkov).
Zanimivo je, da je prodaja v primerjavi z 2017 zrastla le v dveh državah; na Hrvaškem za dobre tri odstotke, v Bolgariji pa osem.
Statistike kažejo, da so padec prodaje najbolj občutili pri Volkswagnu in Nissanu.
Razloge za nižjo prodajo bi lahko iskali v novih okoljskih politikah, ki predvidevajo, da bodo vozniki morali do leta 2030 opustiti vožnjo vozil na fosilna goriva, ker bodo v širšo uporabo stopila električna vozila, padec pa bi lahko bil tudi posledica poostrenih nadzorov pri vrednostih izpustnih plinov in novih emisijskih zakonodaj.
Več iz rubrike
Bližje Evropi, še bližje Balkanu
Analiza 20 letnega članstva v EU pokaže, da naša država ni izkoristila priložnosti, ki jih dajejo enotni evropski trg in evropske inštitucije.
Ob točnosti je nujna tudi povezljivost meritev
Uporabniki vse bolj pričakujejo, da bi sistemi različnih proizvajalcev postali interoperabilni, so prepričani v Dewesoftu.